![]() |
Figur: PLN-metodikk forklart gjennom den didaktiske relasjonsmodellen. Figuren er utviklet av Line Kolås, HiNT. For forklaring til figuren, se PLN-metodikken. |
1. juli 2014
PLN-metodikken er klar
Tips: Jeg ledet et prosjekt i regi av Norgesuniversitetet i 2012 og 2013 om PLN (personlig læringsnettverk). I den forbindelse har jeg (og resten av prosjektgruppen) skrevet en del blogginnlegg på PLN-bloggen. Dersom du er interessert i PLN brukt i undervisningen, så kan du lese mitt aller siste blogginnlegg på PLN-bloggen, og derfra besøke wikien hvor vi PLN-metodikken er lagt ut. Særlig metodikken tror jeg kan være nyttig for de som jobber med læring, undervisning og utdanning.
Hurtiglenke til wikien med metodikken og øvrige prosjektresultater: http://plnprosjekt.wikispaces.com/
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Academic writing is clear, concise, focussed, structured and backed up by evidence. Its purpose is to aid the reader’s understanding.
SvarSlettIt has a formal tone and style, but it is not complex and does not require the use of long sentences and complicated vocabulary.
Each subject discipline will have certain writing conventions, vocabulary and types of discourse that you will become familiar with over the course of your degree. However, there are some general characteristics of academic writing that are relevant across all disciplines.
Read more about academic writing at Response paper sample